Для оформлення місць продажів у роздрібних магазинах ми пропонуємо широкий асортимент торгового обладнання, яке допомагає вирішити відразу кілька завдань.
По-перше, забезпечити огляд відразу всього асортименту «Поваренок» для споживача.
По-друге, зробити його доступним. Не докладаючи серйозних зусиль, покупець має можливість взяти товар і ознайомитися з інформацією на упаковці.
І нарешті, здійснити спеціальну викладку товару згідно з купівельним попитом і маркетингової тактикою виробника.
У цьому розділі представлені основні види торговельного обладнання.
СТЕНДИ
Кількість розміщуваних позицій: 27 – 63 SKU
Матеріал: сталевий каркас і дріт з полімерно-порошковим покриттям;
Основне торговельне обладнання.
Підходить для великих торговельних точок з широким асортиментом.
Поставляється в комплекті з цінникоутримувачами і рекламним топером.
Розмір кошика дозволяє встановити фірмовий шоу бокс тільки на нижній полиці.
ЛОТКИ
Матеріал: тришаровий гофракартон;
Виконаний з екологічно чистого, легкого і одночасно міцного матеріалу. Підходить для всіх каналів збуту. Зручно розмістити на холодильниках і в промо зонах.
ДИСПЛЕЇ
Матеріал: сталевий дріт з полімерно-порошковим покриттям;
Підходить для всіх каналів збуту.
Зручно розмістити на вітринах, на холодильному обладнанні, закріпити на стіні.
Має спеціальні присоски для фіксації при установці на горизонтальну поверхню, які поставляються в комплекті і розміщуються за місцем, з урахуванням нерівностей. Для кріплення до стіни дисплей має металеву пластину.
СТРИП-СТРІЧКИ і СТРИП-ХОЛДЕРИ
Матеріал: прозорий ПЕТ (або ПЕТФ, поліетилентерефталат) володіє високою міцністю, хорошою пластичністю;
Підходить як для невеликих торгових площ, так і як доповнення до основних стійок.
Для посилення кріплення страйплент до вертикальних поверхонь передбачені отвори для хомутів.
Надає можливість організувати додаткову викладку товару, як супутнього:
на холодильниках у м’ясному і рибному рядах,
поруч зі стійками алкогольної продукції,
у відділах овочі та бакалійні товари.
Параметри обладнання підбираються індивідуально, виходячи з потреб торгової точки.